Reklamespeak

At lave reklamespeak kræver evner

At lave reklamespeak kræver evner

Du kan nok ikke undgå dem i løbet af bare én enkelt dag: Reklamer.

Du hører dem, ser dem og oplever dem, og de udvikler sig konstant, men en god vedholdende stemme til at forkynde varens brugsværdig er stadig en vigtig bestanddel af det at få budskabet sendt fra producent til potentiel forbruger.

Og den slags har Millespeak.dk forstand på, da hun – som går under navnet Mille Sjøgren – har stor erfaring med at lave speak til reklamer på enten tv, online eller i radioen.

For nogle, såsom Mille, bliver det nemlig både en udfordring, en passion og et levebrød at kunne arbejde med de kommunikative værktøjer, det er, at kunne lave den rette indtale – og gerne via mange forsøg til perfektion – for at få tilfredsstillet kundens behov i sidste ende.

Milles CV med at lave reklamespeak er også imponerende og tæller alt lige fra arbejde med firmaer, stort set alle danskere kender – hvor man kan nævne SAS – til et fremadstormende som Tempur eller et mere nichepræget som Hyper.

For når man som Mille har en stemme og en fortællevne, der bare sparker bagdel, så kan man begå sig i mange forskellige brancher og mærker, når man skal indtale speak.

Mille brænder for den slags. Hun har mange gange søgt ind på Teaterskolen uden held, men det har ikke slået modet ud af hende med at kombinere teaterevnerne med at lave gode kommunikative budskaber, som kan blive kanaliseret via reklamespeak i forskellige former og faconer.

Med valget af Mille til at foretage din speak får du en stemme, der adskiller sig fra mængden og sørger for, at dit brand bliver rodfæstet hos brugerne, og at dit budskab kommer udover rampen og bliver husket.

Kvaliteten er høj hos Millespeak.dk via mange års erfaring i branchen, og hun stopper ikke, før du er tilfreds med det færdige produkt.