Industri

Din professionelle partner: 3 tips til B2B-samarbejde

Når man har en virksomhed, er det sjældent, at man har alle kompetencer in-house, og derfor benytter mange virksomheder sig af freelancere, bureauer og andre samarbejdspartnere til specifikke opgaver, de ikke selv kan varetage. Vi giver dig her nogle bud på, hvilke partnere det kan være, og hvorfor de kan give værdi til din virksomhed.

Automatisering til industri

Inden for produktion er der et stort behov for automatisering og udvikling af maskiner, som kan producere i massevis. Her skal du have fat i en virksomhed som Tic Elkas, som kan hjælpe dig med det meste inden for netop denne gren. Det er meget muligt, at du har en god idé, men du skal have nogle til at hjælpe dig med at gøre den til virkelighed i selve produktionen.

Content-bureau til sociale medier

Er du skarp på dit produkt, men ved du ikke rigtig, hvordan du bedst muligt er til stede på nettet? Så er du bestemt ikke alene, og mange hyrer derfor forskellige content-bureauer – altså såkaldte bureauer, der hjælper dig med dit indhold på sociale medier. Det kan både være i form af video, tekst eller noget helt tredje, men de skal nok hjælpe dig med at finde ud af, hvad du har brug for.

Investering i annoncering

Annoncering er afgørende for mange virksomheder, der er afhængige af nye leads fra Google, og derfor skal du have fat i nogle, der kan finde ud af denne del. Det gode ved dette bureau er, at de typisk tager sig betalt i en procentbaseret løsning, så du aldrig rigtig kan tabe penge på det.